• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar Valiliği
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
T.C. Afyonkarahisar İl Özel İdaresi Resmi İnternet Sitesi
  • İL ÖZEL İDARE
    Hakkımızda Yönetim İl Genel Meclisi İl Encümeni Teşkilat Şeması Müdürlükler İlçe Özel İdareler Köydes Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Basında Biz Faaliyet Raporları Performans Planları Stratejik Planlar
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Performans Programı Bütçe
  • İLETİŞİM
°C
7
Şubat2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemleri
      • Meclis Kararları
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümen Üyeleri
      • İl Encümeni Görevleri
      • Encümen Kararları
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdareler
    • Köydes
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Basında Biz
    • Faaliyet Raporları
    • Performans Planları
    • Stratejik Planlar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Performans Programı
    • Bütçe
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümen Üyeleri
    • İl Encümeni Görevleri
    • Encümen Kararları
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
  • İlçe Özel İdareler
  • Köydes
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Genel Sekreter

 
Murat TOY
Genel Sekreter

           

        1961 Yılında Uşak ili Banaz ilçesi Düzkışla Köyünde doğdu.  İlkokulu doğduğu köyde, Ortaokul ve liseyi Uşak’ta okudu. Anadolu Üniversitesi İktisat Fakültesi Lisans mezunudur.  1985 yılında Uşak Defterdarlığının açtığı sınavı kazanarak memuriyete Milli Emlak Memuru olarak başladı. Maliye Bakanlığı' nın açmış olduğu yazılı ve sözlü sınavları kazanarak,

            1990 Yılında Saymanlık Müdür Yardımcısı,

            1993 Yılında Malmüdürü,

2007 Yılında Defterdar Yardımcısı,

Unvanlarını aldı.

1990 yılından 2019 yılına kadar Maliye Bakanlığının il ve ilçelerdeki değişik birimlerinde   Saymanlık Müdür Yardımcısı, Malmüdürü, Döner Sermaye Saymanlık Müdürü, Defterdar Yardımcısı unvanları ile görev yaptı.

YÜRÜTTÜĞÜ İŞLER VE DENEYİMLERİ

A- Muhakemat Hizmetleri : Malmüdürü olarak görev yaptığı yıllarda 7 yıl adli yargı ve idari yargı ile icra dairelerinde hazine temsilcisi olarak görev yaptı.

B- Saymanlık Hizmetleri : Genel bütçeli ve döner sermaye saymanlıklarındaki her türlü iş ve işlemlerde Sayıştay denetime tabi sayman olarak görev yaptı.

C- Milli Emlak Hizmetleri : Hazineye ait taşınmazların satış, kira, tahsis, irtifak hakkı, ecrimisil, yatırımcılara tahsis, imar mevzuatı, mera mevzuatı, orman mevzuatı, kadasro mevzuatı, su kaynaklarının kiraya verilmesi, 442 sayılı köy kanununa göre köy yerleşik alanı çalışmaları,taşınır mevzuatı gibi taşınır ve taşınmazların her türlü iş ve işlemlerinde  tecrübe ve deneyim sahibidir.

D- Vergi Mevzuatı : Vergi gelirlerinin tahakkuk ve tahsilatı işlemlerinde görev aldı.

E- Diğer görevleri : Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı üyeliği, il ve ilçe idare kurulu üyeliği,Tarımsal Destekleme Kurulu üyeliği, Toprak Koruma Kurulu üyeliği, memur soruşturmaları, 4483 sayılı kanuna göre ön incelemeci gibi çok sayıda mevzuat uygulamalarında görev aldı.

Mülkiyeti hazineye ait taşınmazların yatırımcılara tahsis seçenekleri konusunda değişik dergilerde yayınlanmış çalışması bulunmaktadır.

2009 Yılında Ardahan Defterdarlığından Afyonkarahisar Defterdarlığına Defterdar Yardımcısı olarak atandı. Afyonkarahisar Defterdarlığında 2009 yılından 2016 yılına kadar Defterdar Yardımcısı, 2016 yılından 2019 yılına kadar Defterdar Vekili olarak görev yaptı. Evli olup 2 çocuk babasıdır.

17.07.2019 Tarihinde Afyonkarahisar Valiliğinin onayı ile Genel Sekreter Vekili olarak görevlendirilmiş olup, İçişleri Bakanlığı'nın 03.09.2019 tarih ve 900 sayılı onayı ile Asil Genel Sekreter olarak atanmış ve 12.09.2019 tarihinde göreve başlamıştır. 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Afyonkarahisar Valiliği
  • Resmi Gazete
  • Kullanım ve Gizlillik
  • Afyonkarahisar İl Afet Risk Azaltma Planı
Dörtyol Mah. Kudüs Bulvarı No:1 İl Özel İdaresi AFYONKARAHİSAR
0272 213 79 11