Yusuf ÇİĞDEM |
Encümen Müdürü |
yusuf.cigdem@icisleri.gov.tr
0 272 214 16 96
|
1. Tam olan evrakların encümen gündemine alınmak üzere kaydedilmesi,
2. Encümen başkanının emir ve gözetimi doğrultusunda encümen gündemini hazırlamak ve hazırlanan gündemi encümen üyelerine bildirmek, toplantı mekanının hazır bulundurulması,
3. Alınan encümen kararlarının varsa muhalefet şerhleriyle beraber Encümen Karar Defterine kaydedilerek üyelere imzalattırmak,
4. Encümen kararı olarak işlemi tamamlanan dosyaların ilgili birimlere göndermek,
5. İl Encümeninin 2886 sayılı Kanuna göre ihale komisyonu olmasından dolayı, ihale komisyonu sekretarya hizmetlerini yürütmek,
6. Encümen başkan ve üyeleri ile meclis üyelerinin maaşlarının tahakkuk ettirilmesi,
7. İl Genel Meclis toplantısıyla ilgili ilan ve duyuruların süresinde ilgililere ulaştırılmasını sağlamak,
8. İl Genel Meclis toplantılarına ait gündem ve eklerinin Divan’a düzenli bir şekilde sunulmasını sağlamak,
9. İhtisas komisyonlarınca düzenlenen raporların kaydının yapılarak rapor ve eklerinin çoğaltılması ile meclis üyeleri ve ilgililere zamanında dağıtılmasını sağlamak,
10. İl Genel Meclis oturumlarını sesli ve görüntülü kayıt cihazları ile kaydının yapılarak tutanağa geçirilmesinin sağlanması,
11. Tutanaklara uygun olarak meclis kararlarının yazılması, kontrolü ve meclis başkanlık divanına imzalattırılması,
12. Meclis kararlarının süresi içerisinde Vali’ye sunulmasının sağlanması ve takibi,
13. Yapılacak olan tüm hizmetlere ait envanter kayıtlarının oluşturmak.
14. İl Özel İdaresi Bütçesi ile birim müdürlüğü harcama kaleminde tahsis edilen ödeneklerde harcama ve ihale yetkilisi olarak görev yapmak,
15. Birimin faaliyet ve hizmet alanı ile ilgili, stratejik plan doğrultusunda aylık ve yıllık raporlarını hazırlamak ve ilgili makama sunmak.